železniční trať Louka u Litvínova - Dubí - Moldava v Krušných horách

Trať je v prvním úseku Louka u Litvínova - Osek vedena v relativně rovném terénu, s pouze menšími oblouky a minimálním stoupáním. Od staniční budovy v Louce vede trať mírným obloukem po náspu, který je situován mezi poli. Poté pokračuje téměř přímým směrem. U zastávky v Lomu u Mostu vede nad silnicemi Lom - Litvínov, Lom - Loučná (a zde také nad Lomským potokem). Za Lomem je násep rovněž mezi poli, ale po krátkém úseku se dostává do lesa - v něm překonává Loučenský potok. Poté opouští hranici katastru obce Lom a pokračuje ke stanici Osek. Za touto stanicí již začíná složitější kopcovitý terén po úbočí Krušných hor, kde trať překonává řadu drobných vodních toků a dvě poměrně široká údolí u města Hrob. Trať stále stoupá. Z nadmořské výšky 340 metrů do 570 metrů ve stanici Dubí. Odtud trať pokračuje úvratí směrem na Moldavu. Za zastávkou Mikulov přichází první tunel, tento je vybudován s mírnými oblouky ve tvaru písmene S. Na trati se střídají hluboké zářezy do skály, dva tunely a viadukty s vysokými pilíři přes údolí. Tyto stavby doplňuje příhradový most nad silnicí. Trať končí na horské, planině v nadmořské výšce 800 metrů v nádraží Moldava v Krušných horách. Dál trať nepokračuje, neboť byla komunistickým režimem v padesátých letech přerušena.