uhelná věž

Železobetonová stavba na přibližně čtvercovém půdorysu, která sloužila pro plnění sypného vozu. Výškové členění stavby vycházelo z navazujících koksových baterií. Na horní hraně koksových baterií byly položeny koleje pro pojezd plnícího (sypného) vozu, které procházely přibližně v polovině výšky uhelné věže otvorem pro průjezd tohoto vozu. Nad otvorem pro průjezd sypného vozu se nacházely vlastní zásobníky, ze kterých probíhalo plnění sypného vozu, který uhlí dopravoval nad jednotlivé koksové komory. Konstrukce uhelné věže je železobetonová s lokálními cihelnými vyzdívkami. Střechu uhelných zásobníků tvoří pravděpodobně tenká železobetonová skořepina bez střešní krytiny. Po stranách původní železobetonové věže byly přistavěny dva vyšší ocelové zásobníky (kapacita 2x400 t) s výpustěmi do plnících vozů, vybudované na vlastních nosných systémech a opláštěné izolačními panely.