sousoší sv. Josefa, sv. Judy Tadeáše a sv. Antonína Paduánského

Jedná se o trojici kamenných vápencových soch sv. Josefa, sv. Tadeáše a sv. Antonína Paduánského. Každá ze tří soch stojí na plintu, který je součástí sochy, se sekaným jménem konkrétního světce "H. ThadauS, H. ANTON, H. Josef" (H. jako zkr. něm. heilige = svatý) a všechny tři sochy stojí na jednom žulovém podstamentu barokního tvarosloví. Žulový podstament šedé až okrové barvy je členěn na tři vertikální části, nad nimiž jsou jednotlivé sochy umístěny, socha sv. Josefa stojící uprostřed je vyvýšena o další volutový sokl. Postranní dvě části podstamentu mají podobu konzol. Středová část nese sekaný nápis se zněním: TRIADI SACRATAE / IN // PRAETEREUNTIUM / HONORIS AC VENERATIONIS / MEMORIALE ET AUGMENTUM / S. IOSEPH / VIRO MARIAE / S. THADDAEO / CHRISTI AGNATO / MIRO / FIDEI CHRISTIANAE / ILLUMINATORI / ET / S. ANTONIO PADU / ORBIS TERRARUM / MIRACULO / DEVOTO EX VOTO POSUIT / P. CHRISTIANVS GVSCHL / S. STAE SPINAE CORANAE / FILIUS / IN MARIA CAIOW // CURATUS socha sv. Josefa — postava stojící na plintu je esovitě prohnutá s mírným natočením doleva, v oděvu sahajícím až k chodidlům. Postava sv. Josefa drží v náručí postavu malého Ježíše. Stojí na pravé noze, levá je mírně pokrčená. Pravá Josefova ruka je pokrčená v lokti a směřuje k postavě Ježíška. Na levé ruce nese postavu sedícího Ježíška, který se drží Josefova ramene a vzhlíží k tváři sv. Josefa. Druhá Ježíškova ruka od ramene chybí. Od pasu níže je postava sv. Josefa zahalena do bohaté draperie. V nepohledové zadní části draperie splývá volně, respektujíc pohyb těla. socha sv. Tadeáše — z trojice soch nejexpresivnější (lze předpokládat jiného autora, nebo naopak pouze tuto sochu tesal mistr Dietrich sám). Postava stojící na plintu je esovitě prohnutá s patrným natočením doleva, v oděvu sahajícím až k chodidlům. Hlava (proporčně větší) je taktéž natočena do leva a shlíží níže. Stojí na pravé noze, levá je mírně pokrčená. Pravá Tadeášova ruka je mírně pokrčená v lokti a drží knihu, která se dotýká draperie na pravém boku. Levá ruka je spuštěna podél těla, pokrčená v lokti drží kyj opírající se o zem. V nepohledové zadní části draperie splývá volně, respektujíc pohyb těla. socha sv. Antonína Paduánského — postava stojící na plintu je esovitě prohnutá s mírným natočením doprava, v oděvu sahajícím až k chodidlům. Stojí na pravé noze, levá je mírně pokrčená. Postava sv. Antonína drží v náručí postavu malého Ježíše, který spočívá na pravé Antonínově ruce. Pravá Antonínova ruka je pokrčená v lokti a drží levou Ježíškovu nohu. Ten se levou rukou drží Antonínova ramene a pravou se ho dotýká pod krkem. Ježíš hledí do předu, zatímco sv. Antonín vzhlíží. V nepohledové zadní části draperie volně splývá. Sochy tří světců jsou zhotoveny z mušlového vápence kamenosochařskou technikou sekání z kamene. Celá soklová architektura je zhotovena ze žuly a sesazena k sobě na spáry prokládané drobnými kameny a kusy pálených cihel. Na horní podstavě jsou jednotlivé díly staženy dvěma částečně zapuštěnými ocelovými kramlemi.